Organizacja szkolenia biznesowego w Pieninach
Pieniny to idealne miejsce do tego, by zorganizować szkolenie biznesowe. Hotel „Pod Wulkanem” w Kluszkowicach zapewnia nowoczesną i w pełni wyposażoną salę konferencyjną, bogatą ofertę gastronomiczną, a także szereg innych atrakcji w otoczeniu zjawiskowej przyrody.
Co jest potrzebne do zorganizowania profesjonalnego szkolenia biznesowego?
Odpowiednio wyposażona sala to podstawa dobrze zorganizowanej konferencji biznesowej czy szkolenia. W naszym Hotelu „Pod Wulkanem” w Kluszkowicach udostępniamy gościom konferencyjną salę z wieloma udogodnieniami umożliwiającymi przeprowadzenie szkolenia biznesowego.
W sali konferencyjnej w naszym ośrodku w Pieninach uczestnicy szkoleń biznesowych mają stały dostęp do bezprzewodowego Internetu. Ponadto organizatorom szkoleń zapewniamy profesjonalny sprzęt multimedialny: komputery, projektory, ekrany, wskaźniki i sprzęt do nagłaśniania. O to, żeby szkolenie biznesowe lub konferencja odbyły się bez zakłóceń dba nasz wykwalifikowany personel. Nasza sala konferencyjna jest przystosowania do zorganizowania szkolenia dla 50 osób, ale niebawem w ośrodku powstaną również sale mogące pomieścić nawet do 250 osób.
Pyszne jedzenie, wygodne noclegi i mnóstwo atrakcji
Podczas szkoleń biznesowych równie ważne co zagwarantowanie odpowiednich warunków do pracy jest dostarczenie gościom dobrego jedzenia. Dlatego właśnie w ramach organizacji konferencji biznesowych w Pieninach dajemy uczestnikom dostęp do bogatego zaplecza gastronomicznego. Na terenie naszego ośrodka znajduje się kilka restauracji, które serwują dania kuchni z różnych zakątków świata, w tym między innymi góralska karczma.
Zamawiając u nas organizację szkolenia ty i twoi goście będziecie mieć zapewnione noclegi w wygodnych i czystych pokojach, a także szereg innych atrakcji: wieczorki taneczne, SPA, wycieczki rowerowe i piesze po Pieninach oraz w okolicach Jeziora Czorsztyńskiego, spływy tratwą flisacką po Dunajcu itd.